Pas op voor de veilingsite Wippy.com

Hier kun je allerlei vormen van oplichting of fraude op internet of via emails doorgeven en daarover discussiëren. Ook voor acties en oplossingen bij oplichting of fraude. Hoeft niet te maken te hebben met spaarprogramma's

Berichtdoor dj3 » 26 jun 2013, 18:49

Zag iets staan op Cashboard en Tros Radar over de veilingsite Wippy.com

quote van een gedupeerde op cashboard.nl

dit is een total scam, ergens half mei won ik een senseo zogenaamd voor 6,98 euro, via een link van een gpt. Voor ik het wist was het eerste maandbedrag van bijna 35 euro ook gedebiteerd. Dat kon ik daarna stoppen. De senseo is nooit geleverd. Ik had ook nog binnen 14 dagen na bestelling allerlei documenten moeten aanleveren waar ik pas achterkom als ik ze 1,5 maand later eens vraag waar de senseo blijft.
Dus ik ben meer dan 40 euro kwijt en kan er naar fluiten, evenals naar de senseo:-)

Op Tros Radar zie je gelijke verhalen over Wippy.com. (link naar Tros Radar over Wippy.com)

Je ziet wel meer van dit soort sites waarbij je door zo laag mogelijk bod te doen een artikel kan winnen. De hoogste bieder wint de veiling. Zowiezo zou ik dit soort sites afraden. Maar Wippy.com zou ik zeker vermijden.
dj3
Admin
Admin

Leeftijd: 50
Land: Nederland

Keer terug naar Oplichting, fraude en wat er tegen te doen